Σεμινάριο Πωλήσεων

Η εκπαίδευση είναι live και πραγματοποιείται διαδικτυακά
(εκτός κι αν ζητηθεί δια ζώσης παρουσία)
Κάποιες από τις θεματικές του σεμιναρίου πωλήσεων:
(Θα γίνει επιλογή εκείνων που σας ενδιαφέρουν περισσότερο και μπορούν να καλυφθούν στο διαθέσιμο χρόνο.)
- Όραμα πίσω από το προϊόν. Πώς το επικοινωνούμε;
- Πίσω από κάθε προϊόν κρύβεται μια «υπηρεσία». Ποια είναι αυτή;
- Πώς χτίζουμε σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη; Πώς τον κάνουμε να μας συμπαθήσει;
- Γιατί η πώληση ξεκινάει πριν την παρουσίαση του προϊόντος;
- Οι 8 Ανάγκες του ανθρώπου. Ποιες είναι; Πώς τις χρησιμοποιούμε στην πώληση;
- Η σημασία της λίστας υποψήφιων πελατών.
- Στοιχείο εξαιρετικής ικανότητας και βέλτιστης απόδοσης. Πώς το εκμεταλλευόμαστε για να αυξήσουμε τις πωλήσεις;
- Τηλεφωνικές πωλήσεις. Πώς δημιουργούμε momentum;
- Τεχνικές για να νιώσει καλύτερα ο πελάτης και να αυξηθούν οι πιθανότητες πώλησης.
- Τύποι προσωπικότητας. Πώς εμπνέουμε τον καθένα;
- Πώς θέτουμε στόχους με περισσότερες πιθανότητες να υλοποιηθούν;
- Διερευνητικές ερωτήσεις.
- Δημιουργικές ερωτήσεις.
- Τα 4 στοιχεία τα οποία πρέπει να γνωρίζει ένας πελάτης για να νιώσει ασφαλής και για να προχωρήσει στην αγορά.
- Η τέχνη της ακρόασης.
- Κλείσιμο συμφωνίας.
- Η αξία του followup ως μέθοδος διατήρησης πελατών, δημιουργίας αφοσιωμένων πελατών και προσέλκυσης νέων πελατών.
Απευθύνεται σε:
⁃ Εργαζομένους στον ευρύτερο χώρο των πωλήσεων που επιθυμούν να αυξήσουν τα αποτελέσματά τους.
⁃ Ανθρώπους που επιθυμούν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση που συμπεριλαμβάνει πωλήσεις.
⁃ Επιχειρηματίες, ηγέτες ομάδων, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να αναπτύξουν τα προσωπικά τους οικονομικά αποτελέσματα, αυτά της ομάδας ή του οργανισμού τους.
⁃ Δικτυωτές που θέλουν να διευρύνουν και να αναπτύξουν το δίκτυό τους.
⁃ Εκπαιδευτές ή coaches που επιθυμούν να αναλαμβάνουν επιχειρηματίες, εταιρείες, οργανισμούς.